MAN Tanha
MAN Tanha
Hichi

  

به گل گفتم عشق چيست؟

گفت از من خوشبوتر ,به پروانه گفتم عشق چيست؟

گفت از من زيبا تر, به شمع گفتم عشق چيست؟

گفت از من سوزنده تر ,به عشق گفتم آخر تو چيستي؟

گفت:

 نگاهي بيش نيستم ...

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت20:37---20 فروردين 1392


یادت باشددلت که شکست,سرت را بگیری بالا

تلافی نکن,فریاد نزن,شرمگین نباش

دل شکسته گوشه هایش تیز است

مبادا دل و دست آدمی که روزی

دلدارت بود زخمی کنی به کین

مبادا که فراموش کنی روزی شادیش آرزویت بود

صبور باش و ساکت.


saeed
ساعت22:15---11 فروردين 1392

” دل ” اتفاقی ترین اشتباه دنیاست !
بسته میشود آنجا که نباید
کنده میشود از جایی که نباید ........!


saeed
ساعت22:10---11 فروردين 1392
hame ashegha...
kheily matne ghashangi bood...


elsa
ساعت11:10---26 اسفند 1391
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا
پیشاپیش سال نومبارک


sadaf
ساعت11:04---26 اسفند 1391
سال در پایانست/نکند مهر تو با تقویم است/من زتقویم دلت با خبرم/همه ماهش مهر است/همه روزش احساس/زنده باشی ای دوست /شادیت افزون باد. عید تان پیشاپیش مبارک

الناز
ساعت17:56---22 اسفند 1391
سلام
ممنون که به وبم سر زدید
جالب بود وبلاگتون


ژیلا
ساعت0:54---22 اسفند 1391
سلام مرسی سرزدین اقامحمد
هم به وبم هم به شهرمون خوش اومدین بازم بیاین خوشحال میشم
راستی وبتون خیلی دوس دارم موفق باشی


sadaf
ساعت19:32---16 اسفند 1391
$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$
_________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$
__________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$
____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$
_______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$
_________________♥ عمر شیرینت بلند ♥
____________________$$♥♥♥$$$$
______________________$♥♥$
_______________________♥


آرزو
ساعت19:54---14 اسفند 1391
ﺑﻲ ﺳﺮاﻧﺠﺎم، ﻧﺪاره ﺣﺘﻲ رﻓﻴﻘﻲ

‫ﻛـﻪ ﺑـﮕـﻪ دردﺷـﻮ

‫درد دﻳﺪن و ﻧﮕﻔﺘﻦ

‫ﺑﻲ ﺳﺮاﻧﺠﺎم، ﺗﻮي ﻓﻜﺮ آﺳﻤﻮﻧﻪ

‫ﻛـﻪ ﺑـﺒـﺎره

‫ﺑـﻠـﻜـﻪ ﺗـﻮ ﻗـﻄﺮه ي ﺑـﺎرون

‫ﺑﺘﻮﻧﻪ اﺷﻚ ﺧﺪا رو ﻫﻢ ﺑﺒﻴﻨﻪ

‫ﻧﻤﻲدوﻧﻪ ﺣﺘﻲ اﺷﻚ ﻫﻢ

‫دﻳـﮕـﻪ ﻓـﺎﻳﺪه اي ﻧـﺪاره


آرزو
ساعت19:51---14 اسفند 1391
چـــهـ دنیایـــ عجـــیبیـــ استـــ.


همــــهــ میگویـــند حرفــــ دلتـــ را بـــزن. امـــا هروقتـــ


حرفـــ دلمـــ را زدمـــ


دل هـــمهـ را زدمـــ...


mohadeseh
ساعت13:23---14 اسفند 1391
غلط کرده باران
حالا که مرا به تو بد عادت کرده
بی تو می بارد
روز و شب
بی خستگی
وقتی خودت نیستی،
باران هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 12 اسفند 1391برچسب:, توسط Queen Sh
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.